Petreceri private

Sunteti in cautarea locului perfect pentru o petrecere privata?

HotAngels este locul potrivit!


Contact:

+4 0734.33 77.83

1. Oferta

HotAngels va ajuta sa organizati o petrecere de neuitat intr-una dintre cele mai luxoase locatii din Bucuresti, in compania celor mai frumoase domnisoare. 
Servicii de inalta calitate, la preturi decente. 
Salonul nostru este ingredientul perfect pentru a incalzi o petrecere nebuna, fie ca este vorba de o aniversare, onomastica, o petrecere a burlacilor sau a burlacitelor, o petrecere corporate, o sarbatoare legala sau celebrarea unui eveniment marcant din viata dvs.

2. Locatie

Petrecerile se organizeaza in salonul Vip Zone, situat intr-o vila luxoasa din inima Bucurestiului, pe Bulevardul Mihail Kogalniceanu nr 20.
Va punem la dispozitie toata vila de 250 mp, cu 7 camere sau numai un living cu o capacitate de pana la 60 de persoane. 
Quality time este cuvantul cheie pentru a descrie ambianta regasita in salonul nostru. 
Va puteti bucura in oricare zi a saptamanii, impreuna cu grupul dvs de prieteni, de intimitatea mult ravnita, pentru a petrece departe de forfota orasului si de ochii curiosilor.

3. Servicii

Va oferim posibilitatea de a inchiria integral sau partial locatia noastra (inclusiv DJ si barmanita). 
Puteti alege dintre mai multe tipuri de masaj (simplu, dublu), dansuri private, striptease (toate acestea oferite de catre 20 de profesioniste in arta masajului si a erotismului). 
La toate aceste evenimente se pot adauga in functie de dorintele dvs. tort, prajituri, catering, baloane inscriptionate, etc. 
De asemenea, puteti sa comandati orice mancaruri si bauturi va doriti, iar noi le vom procura si vi le vom oferi la pret de producator sau depozit en-gros. 
Clientii care doresc sa organizeze petreceri in salonul nostru, sunt rugati sa ne anunte in prealabil programul pe care doresc sa il aiba, pentru a le putea face oferta de pret personalizata, pentru intreaga seara.


Pentru ca noi sa organizam o petrecere reusita unde nu va va lipsi nimic si pentru ca dvs sa petreceti clipe de neuitat in salonul nostru, va trebui sa ne furnizati urmatoarele informatii:

1. Numarul total al participantilor 
2. Bugetul aproximativ (pentru maseuze, mancare, bautura, etc) 
3. Maseuzele alese (numele de scena) 
4. Comanda de mancare si bautura (cantitati, numele produselor daca este cazul) 
5. Playlist muzical in cazul in care aveti anumite preferinte. 


De asemenea, va rugam sa ne anuntati in prealabil cum ati dori sa se desfasoare petrecerea, in cazul in care aveti anumite preferinte.